ကိုယ္ၿဖစ္ခ်င္တာ မၿဖစ္တာ လူ ့ဘဝဘဲ......။ ။ကိုယ္ၿဖစ္ခ်င္တာၿဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစား႐တာလဲ လူ ့ဘဝဘဲ။

Wednesday 24 August 2011

လူပ်ိဳနဲ ့လူအို ဘာကြာသလဲ။

    ဒီေန ့အလုပ္နားရက္ေလ။သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က ဖုန္းဆက္တယ္။
‘‘ငါ အိမ္ေျပာင္းမလို ့ကြာ၊ လာကူနိုင္မလား’’ တဲ ့။ေအးကြာ ငါ အခန္းရွင္းရအုန္းမယ္။ျ႔ပီးေတာ့ အ၀တ္ေတြ
ေလွ်ာ္ရအုန္းမယ္။ အားသြားရင္ေတာ ့ ငါလာခဲ့မယ္လို ့ ျပန္ေျပာလိုက္ရတယ္။အားေတာ့ နာပါရဲ ့။
ထမင္း၊ ဟင္း ခ်က္ေနရင္းနဲ ့ ဖတ္ဖူးတဲ့ အင္တာဗ်ဴးနဲ ့ဟာသေလး သြားသတိရမိတယ္။
ဒီလိုေလ..
ေမး-  လူပ်ိဳနဲ ့ လူအိုဘာကြာသလဲ
ေျဖ-  လူပ်ိဳက အိမ္အလုပ္ကို သူ ့သေဘာသူ လုပ္တယ္။
        လူအိုကေတာ ့ မိန္းမခိုင္းလို ့ လုပ္ရတယ္။ ..တဲ ့  ဟီးး ဟီးး။

အေတာ္ဆိုးတဲ ့ သူေတြ။ဘာလို ့မ်ား မိန္းမခိုင္းတိုင္းလုပ္ရမွာလဲ။က်ေနာ္ကေတာ ့ရွင္းရွင္းဘဲ။
ကိုယ္က အိမ္ေထာင္ဦးစီး အရွင္သခင္ ကိုယ္လုပ္ခ်င္တာ ကိုယ္လုပ္တယ္။ တခါတေလေတာ့လဲ ကိုယ့္မိန္းမကို သနားတယ္။က်ေနာ္ဘာလုပ္လုပ္ မေျပာရဲရွာဘူး။
အလုပ္နားရက္ဆို  က်ေနာ္မနက္ေစာေစာထျပီး မ်က္ႏွာသစ္ ေစ်းသြားမလို ့အ၀တ္အစားလဲေနတာကို အိပ္ယာေပၚကမ်က္လံုးေလးေတာင္ဖြင့္မၾကည့္ရဲရွာဘူး။က်ေနာ္က အိမ္ေထာင္ဦးစီး အရွင္သခင္မဟုတ္လား
ခ်က္ျပဳတ္စားေသာက္ျပီးလို ့ က်ေနာ္ပန္းကန္ေတြေဆးေနရင္လည္း ဘာမွမေျပာရဲရွာဘူး။ တုန္တုန္ရီရီနဲ ့
ေရခဲမုန္ ့ေတြခပ္စားေနရရွာတယ္။ ေအးလို ့တဲ ့။
‘‘မယားေနစ ေၾကာင္ေသမွ ’’ဆုိတာ တကယ္မွန္တာဘဲ။က်ေနာ့္ ကိုယ္္ေတြ ့။
က်ေနာ္က သူ ့ေရွ ့မွာ ေၾကာင္သားဆီျပန္ စားျပမိခဲ့ဘူးတာကိုး။က်ေနာ္ဘာလုပ္လုပ္ မေျပာရဲရွာဘူး။
အ၀တ္ေဟာင္းေတြေလွ်ာ္ဖို ့ က်ေနာ္လုပ္ေတာ့ မ၀န္ ့မရဲနဲ ့ေျပာရွာတယ္။သိုးေမြးအေႏြးထည္ကိုေတာ့
သူ ့ဘာသာ လက္နဲ ့ေလွ်ာ္ပါရေစတဲ့။
ဒီေန ့ ငါးသေလာက္ကို သရက္သီးစိမ္းေပါက္ထည့္ျပီး အခ်ဥ္ဆီျပန္ခ်က္တယ္ေလ။စားျပီးေတာ့ အေၾကာေတြတက္တယ္လို ့ မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ ့ေျပာရွာတယ္။အားႏြဲ ့တဲ့မိန္းမသားကို အႏိုင္က်င့္တယ္ဘဲ ေျပာလည္း ခံရမွာဘဲ။က်ေနာ္က စိတ္ႀကီးတယ္ မဟုတ္လား။
လာစမ္းဆိုျပီး နင္းႏိွပ္ေပးပစ္လိုက္တယ္။ သူ ့ခဗ်ာ ဘာမွ မေျပာရဲရွာဘူး။က်ေနာ္က အိမ္ေထာင္ဦးစီး အရွင္သခင္ေလ။ဘာရမလဲ။ဟင္းး ဟင္းး။


ေမး  - “မိန္းမကိုဘာနဲ႔ ႏႈိင္းလို႔ ရမလဲ”
ေျဖ - “ေစာင္နဲ႔ ၊ ’’
       ‘‘ ၿခံဳလိုက္ရင္ အိုက္တယ္၊ ဖယ္လိုက္ရင္ ခ်မ္းတယ္”

No comments:

Post a Comment